Kriszti fogyiklubja

Kedves Látogató! Szeretettel köszöntelek, örülök, hogy benéztél. Barátaimmal alapítottunk egy fogyókúrás klubot. Itt szeretném megosztani a tapasztalataimat az érdeklődőkkel. Bővebb információt a www.fogyiklub.atw.hu oldalon találsz. További szép napot kívánok Neked! Kriszti

Friss topikok

  • Kriszti fogyiklubja: Ez a klub - reményeim szerint - a kezdő löketet adja meg. Egy kiragadott, nyugodt környezetben meg... (2007.04.28. 21:30) 1. nap

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Éva írta

2007.05.08. 17:11 | Kriszti fogyiklubja | Szólj hozzá!

Szia Kriszti !
 
Túl vagyok az izomlázon , így már képes vagyok rá, hogy megköszönjem, azt a felejthetetlen wellness hetet, amit kaptunk Tőletek. Tudod, hogy sok helyen voltam már, de ilyen szuper szervezést kíváló kosztot és tornatanárokat, régen láttam. Amit pluszban  kaptam, az az életmód változás, amit itt a fogyitáborban kaptam, otthon is tovább folytatom. Létezik, hogy napi 750-800 Kcal -val is jól lehet lakni. A testedzést is csinálom tovább. A házi koszt nagyon ízletes volt, köszönet anyudnak. Frissebb vagyok  , kipihent az arcom, jó a közérzetem. Vízitornára szeretnék visszajárni a klubnapokon.
Puszillak, mégegyszer köszi mindenért
 
Éva

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztifogyiklubja.blog.hu/api/trackback/id/tr9372803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása